„Matome, kad įmonėms ir institucijoms vis dažniau reikia visų komunikacijos paslaugų iš vienų rankų – kad galėtų savo žinią perteikti ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis, renginiais, komunikacija soc. tinkluose, turėdami partnerius, kurie mato ir gali strategiškai valdyti visą šį spektrą. Sustiprinę komandą nutiesime kelią plėsti šią sritį ir augti sparčiau“, – sako „Sons & Daughters“ partnerė Daiva Tonkūnienė.

„Sons & Daughters“, iki 2021 m. pabaigos veikusi pavadinimu „DDB Vilnius“, yra viena didžiausią patirtį turinčių reklamos ir komunikacijos agentūrų Lietuvoje, įgyvendinusi tokias kampanijas kaip ES referendumo, euro įvedimo komunikacija, Lietuvos geležinkelių prekės ženklo keitimas ir daugelį kitų. Agentūra yra sukūrusi ir neseniai geriausia nepriklausomos Lietuvos reklama pripažintą „Omnitel“ įvaizdinį klipą, kurio pagrindinė herojė – pantera.

Agentūros vadovė Dovilė Dovidavičiūtė įsitikinusi, kad bendrovės klientams sustiprėjusi komanda galės pasiūlyti daugiau integruotų sprendimų.

„Ribos tarp kūrybinių ir ryšių su visuomene paslaugų nebėra tokios ryškios kaip anksčiau, ir abi sritys gali gauti daug vertės iš sinergijos. Klientams tokiu būdu padėsime pasirinkti efektyvesnius sprendimus, sutaupyti laiko, nes nereikės koordinuoti kelių paslaugų teikėjų, ir užtikrinti nuoseklią komunikaciją, kurioje siūlomi sprendimai sustiprina vienas kitą“, – teigė D. Dovidavičiūtė.

Ji pridūrė, kad „Sons & Daughters“ integruotai komunikacijai turi ir stiprų analitinį pagrindą: kartu su partnerėmis agentūromis Latvijoje ir Estijoje bendrovė kasmet vykdo išsamų vartotojų, jų gyvenimo būdo ir požiūrio į prekės ženklus tyrimą „Baltic Brands“, apimantį daugiau kaip 600 prekių ženklų ir 300 gyvenimo būdo aspektų, jo metu apklausiama apie 3 tūkst. gyventojų.

Agentūros integruotos komunikacijos paslaugoms vadovaus Anastasija Zemdliauskaitė, patirtį kaupusi ryšių su visuomene agentūrose, technologijų ir logistikos bendrovėse bei žiniasklaidoje.

„Su savimi atsinešu verslo konsultavimo, ryšių su visuomene, darbdavio įvaizdžio formavimo ir integruotų kampanijų kūrimo ir įgyvendinimo patirtį. Matau, kaip su naujaisiais kolegomis sudėję savo stipriąsias savybes galime pasiūlyti viską, ko iš patyrusių komunikacijos konsultantų gali reikėti verslui ir organizacijoms,“ – kalbėjo A. Zemdliauskaitė.

Nuo 1998 m. rinkoje veikianti „Sons & Daughters“ yra viena iš stipriausių kūrybinių agentūrų Lietuvoje. Ji dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Bitė“, „Labas“, „Vilniaus pergalė“, „Go Vilnius“, „Lidl Lietuva“, „Grigeo“, „MO muziejus“, „Kaita Group“ ir kitais.