„INK agency“ laimėjo net tris Registrų centro skelbto konkurso dalis ir jau pradėjo darbus reklamos kūrimo ir gamybos, skaitmeninės komunikacijos bei turinio rinkodaros srityse.

„Rinkdamiesi naujuosius komunikacijos partnerius didžiausią dėmesį skyrėme komandos kompetencijoms, įvairiapusiškumui, kūrybiškumui, pasiryžimui užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas. „INK agency“ pasiūlymai atitiko šiuos kriterijus, tad patikėjome jiems net tris komunikacijos sritis ir džiaugiamės pradėję pirmuosius darbus“, – sako Registrų centro Komunikacijos skyriaus vadovė Daiva Bumblytė.

Nuo socialinių tinklų vystymo, turinio kūrimo, reklamos socialiniuose tinkluose bei internete optimizavimo iki video turinio kūrimo – „INK agency“ rūpinsis įvairiomis Registrų centro komunikacijos sritimis.

„Vos pradėję bendradarbiauti pamatėme, kiek inovatyvių ir prasmingų projektų vysto Registrų centras. Keliame sau tikslą kuo įdomiau apie juos papasakoti visoms tikslinėms grupėms. Neabejoju, kad apjungę komandos kūrybines, soc. medijų ir ryšių su visuomene kompetencijas, prisidėsime tiek prie paslaugų žinomumo ir pardavimų didinimo, tiek prie darbdavio įvaizdžio stiprinimo“, - teigia agentūros direktorė Jolita Kochanskė.

Jolita Kochanskė

Kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“ yra įmonių grupės „Hero Group“ dalis. Tarp „INK agency“ klientų – „Telia Lietuva“, „Maxima“ „Švyturys-Utenos alus“, „KN energies“, „YIT Lietuva“, „Sorainen“ ir kitos bendrovės bei žinomi prekių ženklai.